Gwarancja

GWARANCJA – POLITYKA

Produkty Wildroot objęte są 24-miesięczna gwarancją. Gwarancja ta pokrywa defekty produkcyjne i wynikłe z błędów podczas obróbki/składania/polerowania produktów. Ostateczna decyzja zależy od Wildroot. Wildroot akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od Wildroot. Jeżeli zakupiłeś/aś produkt Wildroot od innego sprzedawcy, należy zwrócić się do niego z roszczeniem (jeżeli z jakiegokolwiek powodu sprzedawca nie chcę przyjąć roszczenia – poinformuj nas).

Soczewki okularowe i baterie w zegarkach nie są pokryte 24-miesięczną gwarancją. Jeżeli w okularach zostały zainstalowane soczewki korekcyjne, należy je usunąć przed przesłaniem produktu celem inspekcji. Nie bierzemy odpowiedzialności za soczewki korekcyjne przesłane do nas wraz z okularami.

Wildroot nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne wynikłe jako efekt niewłaściwego użycia produktów.

Jeżeli produkt zostaje naprawiony, bądź wymieniony na nowy w ramach roszczenia gwarancyjnego – nowy produkt jest objęty nowym, 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

ROSZCZENIE GWARANCYJNE

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z nami na kontakt@wildroot.pl

LOGOWANIE UŻYTKOWNIKA

Gotowy na najlepsze ofert? Startujemy!

REJESTRACJA UŻYTKOWNIKA

Gotowy na najlepsze ofert? Startujemy!
Mam konto

Password Recovery

Fortgot your password? Don't worry we can deal with it
}